2009-12-28

Varför skulle jag inte välja stigarna för? Ifall någon välkomnar mig säger jag inte nej.
Jag är inte en person som gillar att gå rakt fram, I like to spice things up.
Du kanske inte har läst det jag sagt förr. Men dina ord och onödiga kommentarer är inget mer än det, onödiga. Jag kanske försöker få dig att reagera, så svårt verkar det inte vara, ett enkelt försök för att få ha lite kul, jag är trots allt i Sundsvall. Igår försökte jag inget ont, men du började med dina dryga kommentarer, inte ens försökte jag få något liknande ett patetiskt vänskap, bara någon konversation, visa dig att jag har vuxit ifrån det och att jag är något likt mogen för att säga hej, nästan säga fred.
Men jag säger det igen ''Dina onödiga kommentarer skrämmer inte mig, rör mig inte ett dugg. Jag är trygg och varm.''

No comments:

Post a Comment